DESPRE TEDO ŞI PREZENȚA POLITICĂ
T.E.D.O TRUCK EXPLORING DAY OUTDOOR SRL cu denumirea comercială „TEDO” (o companie cu răspundere limitată
înregistrată în România, având numărul de înregistrare 44571092, sediul social în Localitatea Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr. 129, bloc T4A, sc. 1, et. 2, ap. 5, Judetul Galati, telefon 0785 860 046, poștă electronica office@tedo.ro. (denumită în continuare „TEDO” sau „noi”);
TEDO este operatorul de date al datelor dvs. cu caracter personal. Dacă aveţi întrebări sau preocupări legate de prezenta politică de confidenţialitate sau datele dvs. cu caracter personal, ne puteţi contacta la datele de contact furnizate.
TEDO colectează şi prelucrează date cu caracter personal pe parcursul utilizării platformei TEDO dar şi în legătură cu înregistrarea şi integrarea, precum şi furnizarea serviciilor, în conformitate cu condiţiile de utilizare relevante.
TEDO poate colecta şi datele cu caracter personal ale persoanelor care interacţionează cu noi, inclusiv prin căutări pe website-ul nostru.
Prin utilizarea website-urilor şi serviciilor noastre, confirmaţi că vă prelucrăm
datele cu caracter personal în conformitate cu prezenta politică de confidenţialitate.
CE TIPURI DE DATE CU CARACTER PERSONAL ALE CLIENŢILOR COLECTĂM ŞI PRELUCRĂM
Datele cu caracter personal sunt în general prelucrate în scopul de a furniza serviciul contractat de la TEDO. TEDO colectează date despre Clienţi care pot include:
– informaţii de natură biografică şi date de contact, inclusiv numele, numărul de telefon, adresa de e-mail, aşa cum sunt colectate pe parcursul înregistrării;
– informaţii privind Comanda/Comenzile efectuate prin intermediul platformei TEDO şi informaţii aferente fiecărei Comenzi efectuate (solicitări speciale privind Preparatele culinare comandate, de exemplu preferinţe legate de modul de gătire a preparatelor, informaţii despre alergii, dacă Clientul decide să furnizeze astfel de informaţii etc), preferinţe culinare, etc.;
– unde vă înregistraţi contul, numele de utilizator şi parola şi informaţii despre cont asociate, cum ar fi preferinţele dvs. şi orice coduri promoţionale aplicabile;
– evaluări de feedback (inclusiv informaţii furnizate în vederea soluţionării litigiilor);
– informaţii despre plăţi şi istoricul plăţilor;
– informaţii privind solicitările dvs. de a comanda Preparate culinare atunci când sunteţi Clientul.
– text, imagini şi alt conţinut de utilizator pe care le furnizaţi;
– dacă vă interzicem sau suspendăm dreptul de a utiliza serviciul, o evidenţă a
interdicţiei sau suspendării respective;
– date de identificare ale dispozitivului de pe care v-aţi iregistrat;
– informaţii despre website şi comunicare, cum ar fi detalii colectate de cookie-uri şi alte tehnologii de localizare când utilizaţi site-urile noastre;
– detalii despre interogările pentru asistenţă pe care le efectuaţi (de exemplu, prin aplicaţia noastră sau prin alte canale de comunicare), inclusiv o evidenţă a oricăror articole pierdute raportate; şi în cazul în care suspectăm în mod rezonabil prezenţa unei fraude, detalii privind infracţiunile sau presupusele infracţiuni de la agenţiile de detectare şi prevenire a fraudelor.
PĂSTRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE CLIENŢILOR
Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate atâta timp cât deţineţi un cont activ. În cazul în care contul dvs. este închis, datele cu caracter personal sunt şterse, distruse în siguranţă sau anonimizate (conform politicilor prevăzute în prezenta secţiune) în bazele de date, cu excepţia cazului în care astfel de date trebuie păstrate în scopuri legale sau de reglementare sau în anumite scopuri comerciale legitime, inclusiv pentru contabilitate, soluţionarea litigiilor sau prevenirea fraudelor. Prin urmare:
– Datele aferente fiecărei Comenzi vor fi stocate timp de cel mult 3 ani de la efectuare fiecărei Comenzi.
– Datele necesare în scopul contabilităţii vor fi stocate timp de 5 ani de la efectuarea fiecărei Comenzi.
– În situaţia în care există suspiciuni privind existenţa unei infracţiuni administrative sau penale, a fraudei sau privind furnizarea unor informaţii false, datele vor fi stocate timp de 10 ani.
– În cazul unor litigii sau anchete, datele vor fi păstrate până când revendicarea sau ancheta este îndeplinită/soluţionată sau la data expirării unor astfel de revendicări.
CUM ŞI DE CE UTILIZĂM ACESTE DATE CU CARACTER PERSONAL
TEDO colectează şi utilizează datele cu caracter personal în scopul furnizării platformei TEDO şi pentru scopurile comerciale legitime ale companiei TEDO. Acestea cuprind scopurile prevăzute mai jos.
Conform legilor europene privind protecţia datelor, utilizarea datelor cu caracter personal de către TEDO trebuie să fie justificată de unul dintre o serie de temeiuri legale. Și acestea sunt prevăzute mai jos.
Pentru a vă livra serviciile noastre (temei legal: executarea şi îndeplinirea
contractelor încheiate cu dvs.; şi în interesele noastre legitime (pentru a vă furniza serviciile noastre).
– Putem utiliza datele cu caracter personal pentru a vă furniza aplicaţiile TEDO, pentru a vă crea şi gestiona conturile de utilizator şi pentru a vă permite să oferiţi feedback.
– Pentru a identifica şi aloca un Curier care să efectueze livrarea solicitării dvs.
de Comandă a Preparatelor culinare (dacă este cazul). Aceste informaţii (inclusiv informaţiile geografice) sunt furnizate Curierului.
– După ce aţi făcut o comandă de Preparate culinare prin platforma TEDO, Curierului îi sunt furnizate informaţii suplimentare pentru a facilita comunicarea.
– Vă putem utiliza datele cu caracter personal pentru a furniza asistenţă,
inclusiv pentru a vă sprijini în soluţionarea problemelor legate de calitatea
serviciului şi pentru a răspunde interogărilor.
– Utilizăm datele de contact pentru a vă notifica cu privire la actualizările de pe platformă.
Pentru a efectua verificări dacă legea aplicabilă permite acest lucru (temei legal:obligaţii legale; interese legitime (pentru a respecta cerinţele legale sau de reglementare şi pentru a furniza un serviciu sigur); revendicări juridice; şi larg interes public (prelucrare în vederea prevenirii sau detectării unei infracţiuni)).
– Utilizăm date cu caracter personal în eforturile noastre de a preveni frauda,
inclusiv plăţile frauduloase. În cazul furnizării unor informaţii false sau
inexacte şi dacă se identifică sau se suspectează un caz de fraudă, datele dvs.
cu caracter personal pot fi transmise agenţiilor de prevenire a fraudei şi pot fi
înregistrate de către noi sau de către ei.
– În anumite jurisdicţii putem trimite date despre venituri autorităţilor fiscale
sau altor autorităţi relevante.
– În scopuri de cercetare şi dezvoltare (temei legal: interese legitime (pentru a ne permite să ne îmbunătăţim serviciile))
– Putem utiliza datele cu caracter personal pentru a ne îmbunătăţi website-urile (inclusiv funcţiile de securitate ale acestora) prin analizarea lor
în aşa fel încât să putem înţelege mai bine activitatea şi serviciile noastre.
– Pentru a vă sprijini în acest sens, vă putem aloca profiluri pe baza datelor dvs. cu caracter personal şi a informaţiilor comportamentale (cum ar fi paginile de pe website pe care l-aţi vizitat sau cu care aţi interacţionat,
inclusiv prin trimitere la datele cu caracter personal obţinute în mod legitim
sau date disponibile în spaţiul public). Putem utiliza astfel de profiluri în cadrul publicităţii, analiticii şi asistenţei pe care o oferim.
– Putem utiliza date cu caracter personal provenite din sondaje sau feedback
pentru a vă sprijini în acest sens. Pentru a vă oferi materiale de marketing (temei legal: consimţământ, interes legitim (dacă nu ni se impune să ne bazăm pe un consimţământ, pentru a vă ţine la current cu noutăţile legate de produsele şi serviciile noastre şi pentru a ne permite să analizăm modul în care interacţionaţi cu comunicările noastre)
– Dacă legea permite (veţi avea întotdeauna ocazia de a renunţa la primirea
mesajelor pe viitor), vă putem contacta cu mesaje promoţionale privind
şi produsele şi serviciile noastre. Pentru informaţii suplimentare despre marketing şi modul de gestionare a preferinţelor dvs., consultaţi secţiunea „Marketing direct pentru Utilizatori” de mai jos.
Putem utiliza cookie-uri şi alte tehnologii de localizare pentru a înţelege şi
analiza experienţa dvs. în online şi pentru a stabili ce evenimente, produse şi
servicii v-ar putea interesa. Poate fi vorba despre modul în care aţi interacţionat cu website-urile, aplicaţiile sau e-mail-urile noastre de
marketing. Putem combina astfel de informaţii (fie că sunteţi conectat, fie că
nu sunteţi conectat) cu datele cu caracter personal.
Pentru a ne respecta obligaţiile legale şi în legătură cu revendicările juridice (temei legal: obligaţii legale; interese legitime (pentru a respecta cerinţele legale sau de reglementare şi pentru a furniza un serviciu sigur); revendicări juridice; şi larg interes public (prelucrare în vederea prevenirii sau detectării unei infracţiuni))
– Vă putem utiliza datele cu caracter personal pentru a ne pune în aplicare
condiţiile şi pentru a îndeplini cerinţele legale şi de reglementare care pot
include divulgarea datelor dvs. cu caracter personal către terţi, serviciul
judiciar şi/sau autorităţi de reglementare, agenţii guvernamentale sau
agenţii de aplicare a legii în legătură cu anchete, proceduri sau investigaţii
derulate de astfel de părţi oriunde în lume.
– Putem înregistra orice solicitări transmise de organe de aplicarea legii,
autorităţi de reglementare, guvernamentale şi judiciare cu privire la
furnizarea informaţiilor dumneavoastră. Pentru a reorganiza sau a aduce modificări companiei noastre (temei legal: interese legitime (pentru a ne permite să ne modificăm compania)).
– În cazul în care noi: (i) suntem supuşi negocierilor pentru vânzarea companiei
sau a unei părţi a acesteia către un terţ; (ii) suntem vânduţi către un terţ;
sau (iii) suferim o reorganizare, putem fi nevoiţi să transferăm câteva sau
toate datele dvs. cu caracter personal terţului în cauză (sau consultanţilor
acestuia) ca parte a oricărui proces de evaluarea prealabilă în scopul
analizării oricărei vânzări sau reorganizări propuse.
– Putem fi şi nevoiţi să transferăm datele dvs. cu caracter personal către
respectiva entitate reorganizată sau terţ după vânzare sau reorganizare
pentru ca aceştia să le utilizeze în scopuri similare celor prevăzute în
prezenta politică.
PROCES DECIZIONAL AUTOMATIZAT
Putem efectua o analiză automată a datelor dvs. cu caracter personal pentru a lua anumite decizii în mod automat, fără intervenţia omului. Poate fi vorba de decizii privind:
– permisiunea de a utiliza sau de a continua să ne utilizaţi aplicaţia şi serviciile – putem utiliza informaţii legate de rezultatul verificărilor de antecedente,
proceselor de verificare şi analizei comportamentale (cum ar fi situaţii în care
comportamentul dvs. sugerează o activitate de spălare de bani sau o conduită
cunoscută drept frauduloasă sau nu seamănă cu acţiunile dvs. anterioare sau pare că vă ascundeţi în mod intenţionat identitatea reală) pentru a decide în mod automat dacă vă vom permite să ne utilizaţi aplicaţiile şi serviciile sau dacă vă vom opri în mod automat să ne utilizaţi aplicaţiile şi serviciile. Procedăm astfel fiindcă acest lucru este necesar pentru a încheia un contract cu dvs. sau pentru că este în interesul public larg (prelucrarea în scopul prevenirii sau detectării unei infracţiuni).
În legătură cu fiecare dintre situaţiile de procese decizionale automatizate menţionate mai sus, puteţi avea dreptul de a ne cere să revizuim decizia; de a vă exprima punctul de vedere; şi de a contesta rezultatul deciziei.
Putem respinge solicitarea, în limita permisă de lege, inclusiv atunci când furnizarea informaţiilor ar duce la divulgarea unui secret comercial sau ar interfera cu prevenirea sau detectarea fraudelor sau altor infracţiuni. Cu toate acestea, în general în astfel de situaţii, răspunsul nostru se va limita la verificarea (sau la solicitarea adresată unui terţ competent de a verifica) dacă algoritmul şi datele sursă funcţionează conform aşteptărilor, fără erori
sau părtiniri. Pentru informaţii suplimentare despre drepturile de care vă puteţi bucura conform legii aplicabile privind protecţia datelor (şi modul în care vi le puteţi exercita), vă rugăm să consultaţi secţiunea de mai jos cu titlul „Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. Cu caracter personal”.
MARKETING DIRECT CĂTRE UTILIZATORI
Vă putem contacta cu mesaje promoţionale privind platforma TEDO şi produsele şi serviciile noastre, prin e-mail, SMS, telefon, medii de socializare şi dacă legea impune acest lucru, vă vom cere consimţământul în momentul în care vă colectăm datele pentru a efectua oricare dintre aceste tipuri de marketing pe website. Dacă nu mai doriţi să primiţi mesaje de marketing direct, vă rugăm să daţi clic pe link-ul „Dezabonare de la mesajele de marketing direct”. Puteţi opta pentru excludere prin secţiunea Profil din aplicaţia Bolt sau ne puteţi contacta la datele de contact specificate.
DIVULGARE GENERALĂ A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
TEDO distribuie şi divulgă datele dvs. cu caracter personal către terţi în scopurile şi pe bazele legale prevăzute în secţiunea de mai sus cu titlul „Cum şi de ce utilizăm aceste date cu caracter personal”.
DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CĂTRE AUTORITĂŢILE DE
APLICAREA LEGII ŞI REVENDICĂRI
TEDO se obligă să garanteze siguranţa tuturor clienţilor şi curierilor care utilizează serviciul
nostru. Luăm în serios toate abaterile semnalate şi ne rezervăm dreptul, la propria discreţie, de a oferi informaţii terţilor (inclusiv între conducători auto şi pasageri), autorităţilor de aplicarea a legii, de reglementare, guvernamentale şi judiciare dacă legile sau reglementările aplicabile impun acest lucru sau dacă noi considerăm că este necesar. Dacă ni se aduce la cunoştinţă faptul că terţi, autorităţi de aplicarea a legii, de reglementare, guvernamentale şi judiciare au nevoie de informaţii despre datele dvs. cu
caracter personal în scopul unei anchete administrative sau penale sau în legătură cu revendicări juridice, ne vom conforma cerinţelor legilor sau reglementărilor aplicabile sau în măsura în care solicitarea acestora este rezonabilă şi avem capacitatea de a furniza astfel de date cu caracter personal.
Datele cu caracter personal pe care le putem furniza pot cuprinde:
– nume;
– data naşterii (dacă este disponibilă);
– numărul de contact;
– adresa de domiciliu (dacă este disponibilă);
– detalii despre Comenzi şi Preparatele culinare comandate, inclusiv preferinţele culinare, şi detalii despre reclamaţia depusă de Client.
TEDO poate, la propria discreţie, să vă transmită o notificare privind faptul că am furnizat unor astfel de terţi, autorităţi de aplicarea a legii, de reglementare, guvernamentale şi judiciare datele dvs. cu caracter personal.
Ne rezervăm dreptul de a iniţia proactiv plângeri la poliţie dacă ni se aduce la cunoştinţă o acţiune sau un comportament care poate constitui o ameninţare la adresa siguranţei sau este de natură penală.
CUM VĂ PROTEJĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
Nu există nicio garanţie că transmiterea datelor prin internet sau website-uri este protejată împotriva intruziunii. Cu toate acestea, noi păstrăm garanţii fizice, electronice şi procedurale rezonabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal în conformitate cu cerinţele legislaţiei aplicabile privind protecţia datelor.
Toate datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi sunt stocate pe serverele sigure ale noastre sau ale subcontractorilor noştri şi sunt accesate şi utilizate în conformitate cu politicile şi standardele noastre privind securitatea. În situaţia în care v-am oferit (sau dvs. aţi ales) o parolă care vă permite să accesaţi anumite părţi ale website-ului nostru, sunteţi responsabil de păstrarea confidenţialităţii acestei parole şi de respectarea oricăror alte proceduri de securitate despre care vă informăm. Vă cerem să nu distribuiţi nimănui această parolă.
DREPTURILE DVS. CU PRIVIRE LA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL
Aveţi dreptul de a alege să renunţaţi la comunicările de marketing în orice moment. În acest sens, vă rugăm să faceţi clic pe link-ul „Dezabonare de la mesajele de marketing direct”. Puteţi renunţa şi prin intermediul
secţiunii Profil din aplicaţia mobilă TEDO sau ne puteţi contacta la datele de contact.
În anumite condiţii, puteţi avea dreptul:
– să primiţi detalii despre ce date cu caracter personal deţinem despre dvs. şi
să primiţi o copie a datelor dvs. cu caracter personal;
– să ne cereţi să actualizăm orice inexactităţi ale datelor cu caracter personal
pe care le deţinem. Pentru a ne ajuta în acest sens, vă rugăm să păstraţi la
zi informaţiile dvs. despre contul de utilizator, sau să ne contactaţi la detaliile de contact, pentru a ne informa cu privire la orice actualizări care ar trebui
făcute cu privire la datele dvs. cu caracter personal;
– să vă retrageţi consimţământul (în situaţiile în care activitatea de prelucrare
se bazează pe consimţământul dvs.);
– să primiţi o copie a datelor cu caracter personal pe care ni le-aţi furnizat în
format electronic astfel încât să le puteţi transfera altui furnizor sau să ne
rugaţi să le transferăm altui operator de date (în situaţia în care activitatea
de prelucrare se bazează pe un executarea unui contract sau pe un
consimţământ);
– să ne cereţi să ştergem datele cu caracter personal (inclusiv în cazul în care
activitatea de prelucrare se bazează pe consimţământul dvs. sau pe
interesele noastre legitime).
– să restricţionaţi modul în care vă utilizăm datele cu caracter personal pe
durata anchetării unei reclamaţii;
– să vă opuneţi prelucrării de către noi a datelor dvs. cu caracter personal (în
situaţia în care prelucrarea de către noi se bazează pe interesele noastre
legitime); şi
– să ne cereţi să nu luăm decizii care vă afectează prin intermediul procesului
decizional automatizat sau realizarea profilului – vă rugăm să consultaţi
secţiunea „Proces decizional automatizat” de mai sus. Exercitarea de către dvs. a acestor drepturi este supusă anumitor scutiri pentru a proteja interesul public (de exemplu, prevenirea sau detectarea infracţiunilor) şi interesele noastre (de exemplu, păstrarea privilegiului juridic). Dacă vă veţi exercita oricare dintre aceste drepturi, vom verifica dacă sunteţi îndreptăţit în acest sens şi vă vom răspunde în majoritatea cazurilor în termen de o lună.
LINK-URI CĂTRE TERŢI
Website-urile şi aplicaţiile noastre pot conţine link-uri către alte website-uri terţe. Dacă urmaţi un link către oricare dintre website-urile terţe, vă rugăm să reţineţi că acestea au propriile lor politici de confidenţialitate şi că noi nu acceptăm nicio responsabilitatea sau răspundere pentru politicile lor sau prelucrarea de către ei a datelor dvs. cu caracter personal. Vă rugăm să verificaţi aceste politici înainte de a transmite orice date cu
caracter personal către astfel de website-uri terţe.
ÎNTREBĂRI ŞI NOUTĂŢI
Dacă aveţi orice litigii, întrebări sau preocupări legate de prezenta politică de confidenţialitate sau datele dvs. cu caracter personal, vă încurajăm să ne contactaţi mai întâi pe noi, la adresa de e-mail: office@tedo.ro .
Aveţi dreptul de a depune o reclamaţie în orice moment către autoritatea de supraveghere din jurisdicţia dumneavoastră. Dacă sunteţi cetăţean al Uniunii Europene, puteţi găsi detaliile autorităţii privind protecţia datelor respective aici https://edpb.europa.eu/aboutedpb/board/members_en.
Prezenta politică de confidenţialitate a fost actualizată ultima dată la 19.05.2022. Orice modificări pe care le putem aduce prezentei politici de confidenţialitate pe viitor vor fi publicate pe această pagină şi, dacă este cazul, notificate prin e-mail. Vă rugăm să reveniţi aici în mod regulat pentru a fi informaţi cu privire la orice actualizări sau modificări aduse prezentei politici de confidenţialitate.